زنگ تحرک ایستگاه‌های ورزش شهروندی در منطقه ۱۱ به صدا درآمد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ خبر داد: هم‌زمان با بزرگداشت روز ملی خلیج فارس، ویژه‌برنامه زنگ تحرک ایستگاه‌های ورزش شهروندی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: امروز، شنبه اول اردیبهشت‌ماه، ویژه‌برنامه زنگ تحرک ایستگاه‌های ورزش در بوستان رازی با حضور شهروندان و ورزشکاران برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه که با هدف توسعه و ترویج ورزش همگانی و با حضور مدیران اداره تربیت بدنی، مدیران سرای محلات، کارشناسان، مربیان و بیش از ۳۰۰ نفر شهروندان ورزشکار برگزار شد، ضمن برگزاری همایش پیاده‌روی در بوستان رازی، شهروندان از برنامه‌های سلامت‌محور در قالب انجام نرمش صبحگاهی، برنامه‌های متنوع ورزشی، ارائه خدمات سلامت‌محور شامل: مشاوره رایگان تغذیه، غربالگری فشار خون به ورزشکاران و شهروندان و... بهره‌مند شده و به قید قرعه به ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

گفتنی است؛ در پایان  این مراسم ضمن تقدیر از خانواده معظم شهید فرهاد عبدالله، از ۳ نفر از پیشکسوتان ایستگاه‌های تندرستی شامل بتول ربیعی، شیوا حیدری، زینب سپهبند تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: 53044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =