اهتزاز پرچم رضوی در محوطه برج میلاد/ میدان شهید طهرانی مقدم مزین به المان "یا ضامن آهو" شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲ گفت: به مناسبت ایام دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) پرچم رضوی در محوطه برج میلاد برافراشته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری با اشاره به اینکه دهه کرامت یادآور جشن مهربانی و معنویت و خبر رسان شادی و رحمت و ارادت به ساحت مقدس امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه (س) است، گفت: با توجه به  لزوم شاداب سازی محیطی و تبریک این مناسبت فرخنده و پر برکت به شهروندان، فضاسازی و تبلیغات محیطی گرامیداشت دهه کرامت در معابر اصلی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود:در همین راستا ضمن اهتزازپرچم رضوی ۶۰ متری  در محوطه برج میلاد،  بیش از۵۵۵ تخته پرچم رنگی با عناوین و اسامی مختلف ازجمله علی ابن موسی‌الرضا (ع)، ضامن آهو، امام رضا (ع)، امام رئوف، ثامن‌الحجج (ع)، ثامن‌الائمه (ع) در معابر و میادین منطقه اکران شد.
وی همچنین از جانمایی المان نوری در میدان شهید طهرانی مقدم خبردادو گفت: این المان که منقش به مضمون یا ضامن آهو است  طراحی  و نصب شد.
به گفته معاون شهردارمنطقه۲  اکران پیام های متناسب با ایام دهه کرامت در دیوارنگاره های بزرگراه هاشمی رفسنجانی  از دیگر اقدامات اجرایی است.

انتهای پیام/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 54534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =