آموزش عملی دوچرخه‌سواری ویژه بانوان در بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۰

در راستای توسعه حمل و نقل پاک و تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه، کارگاه‌های عملی آموزش دوچرخه‌سواری ویژه بانوان در بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، وحید میرفائقی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: این دوره های آموزشی در  راستای توسعه حمل و نقل پاک و تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه و تاثیر آن در کاهش آلودگی هوا برگزار می‌شود و با توجه به نقش مادران و همسران در ترویج این فرهنگ در خانواده ها، بانوان به عنوان جمعیت هدف در نظر گرفته شده اند.

میرفائقی با اشاره به انجام حدود ۶ هزار نفر ساعت آموزش ویژه بانوان علاقه مند به دوچرخه سواری در سطوح مبتدی و حرفه ای در سال گذشته، افزود: با توجه به استقبال بی نظیر بانوان، برنامه آموزش حدود ۷۵۰۰ نفر ساعت با حضور مربی مجرب در برنامه کاری این معاونت پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه های آموزشی روزهای دوشنبه و چهارشنبه در دو سانس مبتدی و حرفه ای برگزار می شود، اضافه کرد: علاقمندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به بوستان آموزش ترافیک واقع در میدان سلمان فارسی مراجعه نمایند.

گفتنی است؛ همچنین دوره آموزش دوچرخه سواری ویژه پرسنل و خانواده آنان به زودی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 54189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =