نشست شورای معاونین و مدیران شهری منطقه ۱۹ برگزار شد

نشست شورای معاونین و مدیران شهری با حضور حسین اخگرپور سرپرست شهرداری و اعضای شورا برگزار و بر اهتمام ویژه در اجرای به موقع پروژه های این منطقه تأکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این نشست اخگرپور ضمن تأکید بر اهتمام ویژه در اجرای به موقع پروژه های این منطقه، پروژه های توسعه محله ای، صورت وضعیت و اعتبار آنها را به تفکیک معاونت ها بررسی و ارزیابی کرد.

وی در ادامه خواستار هم اندیشی و ارائه پیشنهادات اعضای شورای معاونین در راستای هم افزایی و مشارکت آنها در اطلاع رسانی به موقع اقدامات و عملکرد ها برای انتشار خبر به اداره روابط عمومی شد.

اخگرپور با اشاره به آغاز اردوهای دانش آموزی و افزایش بهره مندی  شهروندان از خدمات بوستان بانوان بر عضو گیری از بازدید کنندگان به عنوان داوطلبان خانه های دوام وایمنی و ارائه آموزش های همگانی مدیریت بحران ویژه این اقشار تأکید کرد.

تسریع در تکمیل پروژه های درحال اجرا بخش دیگری از سخنان این مسئول بود که در این خصوص گفت: بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه خلیج فارس و نصب و راه اندازی پمپاژ و اجرای حفاظ پروژه مخازن ذخیره آب در بوستان بزرگ ولایت پیگیری و انجام شود.

اخگرپور ضمن تأکید بر اجرای طرح الگوی خدمت در محورهای تعیین شده خواستار اهتمام بیشتر در نگهداشت ایستگاه های اتوبوس و سرویس های بهداشتی پایانه های اتوبوسرانی شد.

براساس این گزارش، تداوم مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز  و برخورد با قانون شکنان نظم و انضباط شهری، پایش و به روزرسانی آرشیو املاک و اسناد موجود، اطلاع رسانی ویژه بند «ت» و دعوت از شهروندان برای بهره مندی از مزایای آن، تعیین تکلیف پارکینگ بوستان بزرگ ولایت، ایجاد گذر شبانه در ناحیه یک و ساماندهی پل عابر پیاده مرتضی گرد از دیگر سخنان حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه۱۹ در نشست شورای معاونین و مدیران شهری این منطقه بود.

انتهای پیام/

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 54193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =