اجرای طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در نواحی منطقه ۲۰

طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه ۲۰ در بوستان‌های دانش و زائر و پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، حامد مهریزی شهردار ناحیه ۵ این منطقه گفت: در ادامه اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در بوستان های دانش و زائر و پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اجرا شد.

مهریزی افزود: در راستای نگهداشت فضاهای اجتماعی شهر و بهبود منظر شهری، جمع آوری و ساماندهی زباله گردها، متکدیان، کودکان کار، معتادین متجاهر و جلوگیری از فعالیت مراکز جمع آوری ضایعات غیرمجاز به صورت مستمر در محدوده این ناحیه انجام می شود.

وی ادامه داد: افراد آسیب دیده اجتماعی پس از شناسائی، با همکاری اداره آسیبهای اجتماعی منطقه به  محل اسکان معرفی شده توسط سازمان رفاه و خدمات اجتماعی منتقل می‌شوند.

مهریزی با اشاره به شناسایی عاملان تفکیک غیرمجاز پسماندهای خشک اظهار داشت: در راستای اجرای حکم قضایی دادسرای شهرری مبنی بر مبارزه با تفکیک کنندگان غیرمجاز زباله در جاده ورامین حد فاصل میدان معلم تا پل صوفی رازی با همکاری نیروهای گشت انضباط شهری، یک باب انبار ضایعات و تفکیک غیرمجاز زباله پلمب و ۲۰۰ کیلو پسماند خشک و ضایعات از این محل جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه در این انبارها پسماندهای خشک بدون رعایت اصول بهداشتی و در محیطی آلوده تفکیک می‌ شد، افزود: پیش از این اخطاریه و تذکرات لازم درخصوص لغو فعالیت غیرقانونی و تغییر شغل به آن‌ها ابلاغ شده بود.

انتهای پیام/

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 54233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =