اهتزاز پرچم مزین به نام امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت در منطقه ۱۰

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ از اجرای ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت و اهتزاز پرچم مزین به نام امام رضا (ع) خبر داد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «اسماعیل عربلو» با اشاره به آغاز دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا ولادت امام رضا (علیه‌السلام) گفت: به مناسبت میلاد فرخنده و خجسته حضرت فاطمه معصومه ( سلام الله علیها) برنامه‌های متنوعی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی، ایجاد فضایی امید بخش و انگیزشی برای دختران و ایجاد نشاط در بین دختران با همکاری اداره بانوان در سطح محلات منطقه ۱۰ برگزار می‌شود. 

وی افزود: با توجه به رویه مدیریت شهری در راستای توجه ویژه به حوزه فرهنگی شهر، ویژه برنامه‌های متعددی در این دهه با شعار« آینده شبیه توست» با حضور دختران فرهیخته و نخبه شهروند منطقه ۱۰ با محوریت مساجد، مراکز فرهنگی، ورزشی، هنری و سرای محلات منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ بیان کرد: اداره امور بانوان منطقه ۱۰ در نظر دارد مراسمی از قبیل تورهای تفریحی - فراغتی ویژه دختران، مسابقات فرهنگی، نشست ادبی، مشاعره، تقدیر از دختران نخبه در زمینه‌های علمی فرهنگی و هنری، جشنواره ورزشی، جشنواره بادبادک‌ها و حضور در جشن بزرگ آینده شبیه توست، توزیع گل و اقلام فرهنگی برگزار کند.

عربلو گفت: پرچم مزین به نام مبارک علی‌ابن موسی‌الرضا(علیه السلام) امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ با حضور خدام رضوی در بوستان شهید غنی‌پور به اهتزاز درمی‌آید.  

گفتنی است، روز پنجشنبه مراسمی با همکاری اداره بانوان و پایگاه بسیج ۲۲۸ بصیر در بوستان مادر و کودک با حضور جمعی از مادران و دختران برگزار و از نخبه‌های منطقه‌ای در زمینه قرآنی، ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی تجلیل شد.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 54247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =