فاز دوم پروژه تقاطع غیر همسطح نواب- تندگویان به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار منطقه ۱۶ گفت: فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح نواب- تندگویان که یکی از بزرگترین طرح‌های پایتخت بود، به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، کاهش بار ترافیک جنوب تهران مطالبه چندین ساله شهروندان بود که در این دوره مدیریت شهری با اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح نواب –تندگویان گام بزرگی برای تحقق این مطالبه برداشته شد. با توجه‌ به وسعت پروژه مقرر شد تا در ۴ فاز اجرایی شود. پروژه‌ای که بار ترافیک جنوب تهران و مسیرهای منتهی به محورهای بزرگراهی تندگویان و شهید هاشمی (مناطق ۱۶ و ۱۹) را کاهش می‌دهد.

 فاز اول آن سال گذشته افتتاح و زیر بار ترافیک رفت و مدیریت شهری قول داد بهار ۱۴۰۲ فاز دوم بهره‌برداری شود. فاز سوم هم ۲۰ روز بعد از بهره برداری فاز دوم تکمیل و ۲ ماه پس از بهره برداری از این فاز، فاز چهارم افتتاح می شود.

محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ با بیان اینکه با افتتاح فاز دوم، پایتخت‌نشینان برای همیشه با ترافیک میدان بهمن خداحافظی می‌کنند و تردد در مسیر بزرگراه تندگویان و شهید هاشمی تسریع و تسهیل خواهد شد، افزود: با بهره‌برداری از فاز دوم (زیرگذر تندگویان) دسترسی شهروندان در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تندگویان از میدان بهمن به سمت آزادگان تسریع می‌شود و با پیش‌بینی رمپ ورودی و خروجی قطعاً ترافیکی در این محور نخواهیم داشت.

فاز اول این پروژه که شامل شمال به جنوب نواب_تندگویان فاز دوم پروژه که از میدان بهمن به تندگویان فاز سوم که محور تندگویان به نواب شمال فاز چهارم مسیر رمپ و پایه‌های پل چپ‌گرد است.

انتهای پیام/

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 54374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =