برگزاری برنامه دهه کرامت ویژه دختران در معرض آسیب

همزمان با دهه کرامت و روز دختر ویژه دختران مرکز خیریه ملائک با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲، شهردار ناحیه یک، مدیر فرهنگی، مدیر اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه، رییس اجتماعی فرهنگی ناحیه یک و مدیریت سرای محله گلستان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره گفت: این مراسم در دهه کرامت و ویژه دختران ایتام مرکز خیریه ملائک برگزار شد.

وی افزود: روز دختر از اهمیت بالایی برخوردار است و این دختران نوجوان نیز فرزندان ما هستند که همه ما در قبال آینده آنها به نوعی مسئولیم. دختران پرتلاش ما نقش ویژه ای در آینده پیشرفت کشور دارند و از خداوند منان برای تمامی این دختران آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری مسئلت دارم.

خداوردی ادامه داد: این مجموعه با همت چند خیر دلسوز در منطقه۲۲ فعال است و شرایط زیست قابل قبولی برای دختران عزیز نوجوان شکل گرفته است و بصورت شبانه روزی با توجه به تربیت اسلامی و ایرانی به این دختران رسیدگی و ارائه خدمت می شود.

معاون شهردار منطقه۲۲ بیان داشت: ما به عنوان مجموعه مدیریت شهری منطقه بصورت ویژه در کنار دست اندکاران این مجموعه هستیم.

وی حضرت معصومه (س) را الگویی کامل برای دختران کشور دانست و بیان کرد: امیدوارم دختران حاضر در این مجموعه به همه آرزوهای بلند خود برسند.

انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 54464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =