برپایی ایستگاه‌های سلامت در سه نقطه از منطقه۸

به مناسبت هفته ملی جمعیت ایستگاه‌های سلامت در میادین نبوت و نخجیر و بوستان بهارستان به مدت یک هفته به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸ ؛ اداره سلامت منطقه با مشارکت خانه‌های سلامت محلات در هفته ملی جمعیت از بیست‌وپنجم تا سی‌ام اردیبهشت در نقاط پرتردد شهروندان اقدام به برپایی ایستگاه سلامت با شعار "فرزندان سرمایه های زندگی" در میدان نبوت، میدان نخجیر در ناحیه یک و بوستان بهارستان در ناحیه۳  به مدت یک هفته از ساعت پانزده الی بیست می‌نماید.

در این ایستگاه‌ها ارائه خدمات سلامت‌محوری چون مشاوره کودک و نوجوان، ارائه آموزش‌های مرتبط با تندرستی و سلامت روان،مهارت‌های زندگی به کودکان، اجرای فعالیت‌های ورزشی،هنری و سرگرمی شامل گریم کودک و نمایش‌های کودکانه با استفاده از ظرفیت‌های کانون‌های هفتگانه اجتماع محور خانه‌های سلامت و تشکل‌های مردم نهاد به شهروندان در دستور کار اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این رویداد قرار دارد.

براساس این گزارش اطلاع‌رسانی این رویداد با توجه به تأکید بر فرزندآوری در هفته ملی جمعیت نیز در سطح منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 54479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =