تصویب ۶۰ مصوبه در سومین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۵ از ناحیه یک این منطقه

۶۰ مصوبه با موضوع‌های خدمات شهری و عمرانی ترافیکی رهاورد سومین دوره بازدید شهردار منطقه ۱۵از محلات ناحیه یک بود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، ناحیه یک منطقه ۱۵، سومین ایستگاه این دوره از بازدید های میدانی شهردار منطقه ۱۵ و معاونان و مدیران اجرایی باب الرضای تهران، به منظور رصد وضعیت پروژه ها و نگهداشت محلات این ناحیه  بود .

این برنامه از ساعت ۵ و نیم صبح با انجام مراسم  غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام آرمیده در بوستان ولیعصر(ع) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این مرز بوم آغاز و سپس شهردار منطقه و همراهان با حضور میدانی در محله های ولیعصر(عج)، طیب و مینابی از پروژه های توسعه محله ای و ظرفیت های فرهنگی و ورزشی بازدید کردند.

شهردار منطقه در جلسه ای که با حضور معتمدان محلی برگزار شد، با اشاره به اینکه امروزه ارتقای کیفیت‌های زندگی شهروندان یکی از مهم‌ترین موضوعات مدنظر در طرح‌های توسعه شهری مدیریت شهری منطقه است، افزود:  هدف از بازدیدهای میدانی نواحی  شناسایی مسائل و مشکلات در سطح محلات ، پیگیری و نظارت در کمترین زمان ممکن است.

بررسی و احداث رفیوژ خیابان شهید رضایی حدفاصل شهیدان قاسمی (اتابک)، توسعه فضای سبز بوستان حضرت ولیعصر(عج)، بهسازی زمین چمن فوتبال و زمین والیبال بوستان حضرت ولیعصر(عج)، بهسازی آسفالت بهزیستی حضرت ولیعصر(عج) ، مرمت و بهسازی ایستگاه اتوبوس طیب، اجرای دیوارکشی در خیابان حصاری و توکلی زاده، جداره سازی و رنگ آمیزی ضلع جنوب خیابان رضایی(منصور)، بهسازی روکش آسفالت خیابان عطارباشی و بازپیرایی فضای سبز بوستان ولیعصر(عج) از جمله این مصوبات بود.

بهسازی و تکمیل حصار زمین ورزشی خیابان شهید رضایی، ایجاد فضای سبز ضلع شرقی پارکینگ مینابی، پیاده روسازی ضلع شرقی مسجد حجت، اجرای کفپوش تزریقی در بوستان شهدای گمنام، اجرای نقاشی دیواری خیابان کمالی، اصلاح هندسی در خیابان طیب به خیابان ۱۷ شهریور، بررسی تملک ملک در خیابان نفیس، نصب ست ورزشی در بوستان های شهدای گمنام و  شهید ضیغمی کاشانی، جداره سازی گذر واسعی و  ... نیز از سایر مهمترین مصوبات در این ناحیه بود.

همچنین در این جلسه مصوبات دور دوم بازدید میدانی با حضور معتمدان محلی بررسی و۶۰ مصوبه دور سوم نیز با تعیین مجری و زمان اجرای هریک از مصوبات توسط حوزه های مربوطه در زمان تعیین شده برای پیگیری در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه برنامه امروز، شهردار منطقه ۱۵، با حضور در جمع نمازگزاران مسجد محمدی(ص) در محله طیب پاسخگوی شهروندان بود و به درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده از سوی آنان رسیدگی کرد.

حضور شهردار منطقه ۱۵ در منزل خانواده معظم شهید  « احسان امینی»  و دیدار با خانواده این شهید والامقام حسن ختام بازدید میدانی چند ساعته امروز مدیریت شهری منطقه از ناحیه یک، بود.

انتهای پیام/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 54529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =