رفع خلاف ۱۸ طبقه ساخت و ساز غیر قانونی در اراضی منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی در ناحیه سه ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخت و سازغیر مجاز شناسایی و رفع خلاف شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پورضمن تأکید بر شناسایی، پیشگیری و جلوگیری از تداوم احداث ساختمان های غیر مجاز اظهار کرد: در همین راستا ۱۸ طبقه ساخت و ساز با قلع و قمع دیوارچینی، سقف، تیغه چینی های کل طبقات در واحدهای مسکونی و تجاری انجام شد.

وی ادامه داد: به منظور حفظ و حراست از اموال بیت‌ المال و صیانت از حقوق عامه طی این عملیات یک قطعه چهار دیواری ۱۰۰ متر مربعی و ۱۱ سوله به مساحت ۲ هزار ۷۵۰ متر مربع رفع خلاف شد.

به گفته این مسئول، جمع آوری ابزار آلات و حذف درب و کرکره برای جلوگیری از ادامه فعالیت ساختمان های درحال احداث نیز انجام شد.

سرپرست شهرداری منطقه تصریح کرد: ۲هزار ۴۲۰ متر مربع ساخت و سازهای غیر مجاز در واحد های مسکونی به دلیل احداث طبقات و سقف مازاد بوده است که با رعایت اصول ایمنی رفع خلاف شد.

براساس این گزارش عملیات رفع خلاف از ساخت و سازهای غیر مجاز با حضور عوامل اجرایی شهرداری منطقه، نیروهای شرکت شهربان و حریم بان، عوامل انتظامی و یگان حفاظت و با به کارگیری تجهیزات و ادوات انجام شد.

انتهای پیام /

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 54571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =