زمان اخذ مجوزهای درمانی درمانگاه‌های شرکت شهر سالم باید کوتاه شود

سرپرست شرکت شهر سالم در آخرین جلسه دوره آموزشی «آشنایی با فرآیندهای اخذ مجوزهای درمانی» با اشاره به زیان‌های تعویق اخذ مجوز برای درمانگاه‌‎های شرکت شهر سالم، بر لزوم کاهش زمان فرآیند دریافت مجوزهای درمانی تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، چهارمین جلسه کارگاه آموزشی «آشنایی با فرآیندهای اخذ مجوزهای درمانی» با حضور مدیران داخلی درمانگاه ۱۹گانه مناطق در سالن اجتماعات کلینیک منطقه ۶ برگزار شد.

سیدابوالفضل ذاکریان سرپرست شرکت شهر سالم در این نشست در سخنان کوتاهی گفت: در بدو ورودم به شرکت احساس کردم که گاهی بخش‌های شرکت شهر سالم به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند. آموزش می‌تواند هم‌افزایی را جایگزین واگرایی در فعالیت‌ها کند.

وی با تاکید بر اهمیت مجوزهای درمانی در استمرار خدمات، یادآور شد: عدم تمدید مجوزها می‌تواند ضرباتی به خدمات درمانی ما وارد کند و نشست‌های آموزشی مثل این می‌تواند از ضرر و زیان شرکت و ذی‌نفعان جلوگیری کند.

ذاکریان از پیش‌بینی امکان نرم‌افزاری برای پیگیری مجوزها و طرح‌های توسعه‌ای درمانگاه‌ها خبر داد و افزود: فرآیند اخذ مجوزهای درمانی بین ۶ تا ۹ ماه به طول می‌انجامید که اصلا زمان مناسبی نبود. امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده شده و همکاری همه شما این زمان به یک تا دو ماه کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 54576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =