راهپیمایی اربعین یک مانور سیاسی و بی نظیر است

شهر: رئیس شورای شهر تهران گفت: راهپیمایی اربعین یک مانور سیاسی بی نظیر است و به همین دلیل در دنیا در مورد آن بسیار زیاد صحبت می شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران،رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سه شنبه- ۶ مهر ۱۴۰۰- در چهاردهمین جلسه‌ شورا گفت: ایام اربعین حسینی را به همه ملت و حضرت ولی عصر و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم.‌ عده ای از دوستان فرصت و سعادتی نصیبشان شد که در مراسم اربعین حضور پیدا کنند و امروز را در زیارت امام حسین می گذرانند. انشاءالله که ما هم در سال های آینده توفیق حضور پیدا کنیم. 

او ادامه داد: این راهپیمایی یک مانور سیاسی و بی نظیر است و در دنیا نظیر آن وجود ندارد و به همین دلیل بسیار زیاد درمورد آن صحبت می شود.اربعین آغازی است برای ظهور و انشاءالله هم به ظهور خواهد انجامید. انشاءالله که زیارت همه مورد قبول واقع شود و ماهم سعادت درک این زیارت را داشته باشیم. 

چمران بیان کرد: روز ۵ مهر روز شکست حصر آبادان است که آغاز حرکت های موفقیت آمیز ما بعد از شکست ها و عقب نشینی های پیاپی بود.ما موفقیت هایی داشتیم‌ اما خیلی بزرگ نبود، گرچه در حد خود ارزشمند بود ولی شکست حصر آبادان که به فرمان امام خمینی (ره) صورت گرفت اولین عملیات بزرگی بود که سرآغاز پیروزی ها شد. 

رئیس شورای شهر تهران گفت: روز ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی است. این روز را به همه آتش نشانان عزیز تبریک می گوییم و این روز را گرامی می داریم.افراد توانمندی که در طول سالیان ثابت کردند که حتی از جان خود برای نجات جان دیگری می گذرند.

ادامه دارد...

۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 13240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =