رشد ۵۰ درصدی بهرمندی پرسنل شهرداری منطقه۸ از دوره‌های آموزشی 

با برگزاری ۱۳۵۸۰ نفر ساعت آموزش در سال۱۴۰۲، بهرمندی پرسنل شهرداری این منطقه از آموزش‌های ضمن خدمت تا پایان سال به رشد ۵۰ درصدی می‌رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی این منطقه در راستای اجرای سیاست‌های مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و بهبود آموزش‌های ضمن خدمت پرسنل، برگزاری ۲۹‌ دوره‌ آموزشی تخصصی و IT را در دستور کار خود قرار داده است که ۱۹ دوره آموزشی، مربوط به آموزش‌های تخصصی و ۱۰ دوره مرتبط با آموزش‌های حوزه IT است.

در این ۲۹ دوره آموزشی ۸۳۵ نفر از پرسنل شرکت خواهند داشت که تعداد ۴۵۰ نفر در دوره‌های آموزشی تخصصی و ۳۸۵ نفر در دوره‌های آموزشی IT آموزش خواهند دید.

همچنین به لحاظ نفر ساعت آموزشی جمع دوره‌های مذکور ۱۳۵۸۰ نفر ساعت آموزش را شامل می‌شود که ۷۳۴۰ نفر ساعت مربوط به آموزش‌های تخصصی و ۶۲۴۰ ساعت در حوزه IT را شامل می‌شود.  

با بهره‌مندی پرسنل از این تعداد دوره آموزشی ضمن افزایش توانایی‌های تخصصی، شاهد بهبود عملکرد پرسنل در ارتباط با شرح وظایف شغلی و تخصصی آنها خواهیم بود.

همچنین؛ پرسنل با گذراندن موفقیت آمیز این دوره‌های آموزشی، می‌توانند از امتیازات این دوره ها جهت بهره مندی از مزایای آموزشی ۱۷۶ ساعت یا جهت ارتقای شغلی خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 40894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =