سه درصد از نیروهای انسانی شهرداری تهران باید از معلولین باشند

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت:می توان سه درصد از نیروهای انسانی را از معلولین جذب کرد از شهرداری می خواهیم این تکلیف قانونی را دنبال کند و گزارش آن را به شورا ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار شهر، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورا با بیان اینکه ستادی در دوره جدید با هدف مناسب سازی شهر برای معلولان تشکیل شده، اظهار کرد: عدالت به مثابه ایجاد فرصتی برابر است تا شهروندانی که دارای نواقص حرکتی هستند، فرصت رشد داشته باشند. اینکه برای اشتغال و تفریح این افراد اقدام کنیم بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه ناظرینی در این ستاد برای مناطق انتخاب شده اند، تصریح کرد: این افراد از معلولین هستند و بر چگونگی اجرای پروژه های شهری نظارت می کنند که ارزشمند است اما بر اساس گزارشات پرداخت حق الزحمه ناظرین به تأخیر افتاده و درخواست می کنیم شهرداری در این زمینه اقدام کند.

مظفر با بیان اینکه می توان سه درصد از نیروهای انسانی را از معلولین جذب کرد، یادآور شد: از شهرداری می خواهیم این تکلیف قانونی را دنبال کند و گزارش آن را به شورا ارائه دهند.

رئیس کمیته بودجه شورا با تأکید بر اینکه باید فضای تفریحی و شهربازی ویژه معلولان ایجاد کرد، گفت: اگر شهرداری بتواند این شهربازی را ایجاد کند، اتفاقی ارزشمند برای کودکان معلول خواهد بود.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 43952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =