اجرای طرح موضعی بافت‌های فرسوده منطقه یک سرعت می‌گیرد

 شهردار منطقه یک گفت: اجرای طرح موضعی محلات چیذر، سیمین‌قلعه و گلابدره با استقرار دفاتر توسعه محله‌ای و انجام اقدامات تسهیلگری، در منطقه یک آغاز می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سیدمهدی صباغ شهردار این منطقه پس از برگزاری نشستی که با حضور سیدمهدی هدایت مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان نوسازی شهر تهران، پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری و داوود غفاری رئیس اداره املاک شهرداری منطقه یک برگزار شد، اظهار داشت: طرح موضعی محلات چیذر، سیمین قلعه و گلابدره با پیگیری های معاونت شهرسازی و معماری منطقه و تصویب کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران و در راستای ارائه پاسخی مناسب به درخواست های ساخت و ساز شهروندان این محلات در منطقه یک به اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: با استقرار دفاتر توسعه محله ای در این ۳ محله، اقدامات تسهیلگری طرح آغاز می شود تا شهروندان بتوانند با مراجعه به این مکان ها، مشاوره های لازم را در زمینه نوسازی بافت فرسوده دریافت کنند.

صباغ به وضعیت طرح موضعی سایر محلات از بافت فرسوده منطقه یک اشاره کرد و گفت: طرح موضعی محلات اوین، درکه و بازار سنتی تجریش نیز در مرحله بررسی و تایید اداره کل شهرسازی است.

انتهای پیام/

۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 44381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =