تجلیل از کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران

همایش ملی پدافند غیرعامل، با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، وزیر کشور، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار و در این همایش از اقدامات کمیته پدافند غیرعامل شهرداری تهران تجلیل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این همایش ملی پدافند غیرعامل که تقدیر از فعالان حوزه پدافند غیرعامل را به همراه داشت؛ با اهدای لوح تقدیر به علی نصیری، رئیس کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران از وی برای اجرای برنامه ها و طرح های حوزه پدافند غیر عامل شهرداری تهران تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران از ۱۳ کار گروه تخصصی از معاونت های مختلف شهرداری تهران تشکیل شده  و علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ریاست این کمیته را بر عهده دارد.

کارگروه های شهر هوشمند و فناوری اطلاعات، شهرسازی و معماری، امنیت فرهنگی و پدافند مردم محور، مطالعات و تحقیقات، حمل و نقل و ترافیک، مالی و اقتصاد شهری، فنی و عمرانی، برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، ارتباطات و اطلاع رسانی خدمات شهری و تهدیدات نامتعارف و امور مناطق جزوه ۱۳ کارگروه کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران بشمار می آیند.

بر همین اساس، سومین نشست کمیته پدافند غیر عامل در دوره جدید مدیریت شهری با حضور دبیران و اعضای کارگروه این کمیته برگزار شد و در آن ۴۱ اقدام و وظیفه و ۲۴ مصوبه دومین نشست کمیته  پدافند غیر عامل شهرداری تهران بررسی شد. همچنین ارائه طرح جامع پدافند غیر عامل شهر تهران و اعمال الزامات پدافند غیر عامل در بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران از جمله مصوبات سومین نشست کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران به شمار می آید.

انتهای پیام/

۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 44597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =