شهرداری گزارشی جامع از پروژه های مشارکتی و طرح های ارائه شده در دادگاه‌ها به شورا ارائه دهد + فیلم

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهرداری تهران درخواست داریم گزارشی جامع از پروژه‌های مشارکتی و طرح‌های ارائه شده در دادگاه‌ها به شورا ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار شهر، نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از موضوعات چالش بر انگیز نحوه انقعاد و اجرای قراردادهاست، اظهار کرد: علیرغم وجود ساختار سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های اجتماعی می بینیم، بخشی از پروژه ها دچار نواقصی هستند؛ هرچند مصوبه سند جامع سرمایه گذاری و آیین نامه های مختلفی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هنوز راهکاری برای کاهش مشکلات سرمایه گذاری و مشارکتی اندیشیده نشده است، یادآور شد: تعدادی از این طرح ها در دادگاه های کیفری مطرح شده اند؛ لذا از شهرداری تهران درخواست داریم گزارشی جامع از پروژه های مشارکتی و طرح های ارائه شده در دادگاه ها به شورا ارائه دهد.

سلیمانی به دومین تذکر خود اشاره کرد و افزود: کارمندان رسمی و ثابت شهرداری متأسفانه در پیچ و خم ضوابط ارتقاء گرفتار هستند؛ البته ناگفته نماند یکی از آیتم های ارتقاء شغلی، جلب رضایت عمومی ارباب رجوع است. در وضعیت اقتصادی کنونی نیاز به ارتقاء ابتکار برای ارتقاء وضعیت است.

وی با بیان اینکه نباید منتظر بنشینیم تا پاسخ نامه نگاری ها داده شود، تأکید کرد: باید از ابزارهای مدیریت شهرداری در این زمینه استفاده کنیم و با توجه به تحقق ۲۰۰ درصدی بودجه شهرداری و خروج از شرایط تورم در کشور، باید این موضوع دنبال شود.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 45754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =