اتمام ۶۶ پروژه در اولین سال اجرای طرح "من شهردارم"

درخواست‌های شهروندان برای ارتقای زیست‌پذیری محله‌ای در نخستین دوره اجرای طرح من شهردارم، منجر به تصویب ۷۴ پروژه شهری شد که در طول سال اجرایی، ۶۶ پروژه آن تا کنون به اتمام رسیده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه اعلام کرد: پروژه های من شهردارم با هدف رسیدگی به نیازهای شهر بر اساس درخواست های شهروندان با اعتبار کل ۱۵۸ میلیارد تومان در دستور کار معاونت ها قرار گرفت و تا کنون از ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است.

صباغ تصریح کرد: از ۷۴ پروژه این طرح در حال حاضر ۶۴ پروژه توسعه محله ای و دو پروژه احداثی مسقف سازی پایانه تابناک و ارم  به اتمام رسیده و از ۸ پروژه باقی مانده نیز سهم سال برخی از پروژه های احداثی به اتمام رسیده  و سایر پروژه های محله ای نیز به زودی تکمیل می شود. 

شهردار منطقه یک افزود: در این طرح  ۳۹ پروژه مربوط به پروژه های توسعه محله ای عمرانی ، ۱۷ پروژه خدمات شهری، ۶ پروژه حوزه ترافیک و ۴ پروژه اجتماعی و فرهنگی و ۸ پروژه نیز مربوط به پروژه های احداثی معاونت ها بوده است.

صباغ تصریح کرد: بهسازی بوستان ها، فضاهای سبز و سرویس های بهداشتی، پیاده روسازی معابر، اجرای دیوار حائل، توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی، توسعه شبکه معابر شهری، بازسازی انهار و جداول، اصلاح هندسی و ایمن سازی معابرو... از مهمترین درخواست های شهروندان در طرح من شهردارم ۱، بوده که در قالب پروژه های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی در سطح منطقه اجرایی شده است.

انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 49777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =