خدمات دهی روزانه به یک هزار مسافر در ۶ ایستگاه گردشگری منطقه ۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ از مراجعه روزانه یک هزار مسافر نوروزی به ۶ ایستگاه گردشگری منطقه ۲۲ خبرداد و گفت: برپایی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در قطب تفریحی گردشگری پایتخت با استقبال بسیار خوبی از سوی مسافران نوروزی روبه‌رو بوده است.

️به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی گفت: ۶ ایستگاه اطلاع‌رسانی گردشگری در قطب تفریحی گردشگری تهران به منظور راهنمایی مسافران نوروزی و آشنا کردن آنان با نقاط دیدنی و فرهنگی- مذهبی منطقه از ۲۸ اسفند ماه شروع به فعالیت کرده و به‌صورت میانگین در این ایستگاه‌ها روزانه به یک هزار مسافر نوروزی خدمات ارائه شده است.

️وی با اشاره به اینکه ایستگاه های نامبرده در ۶ فضا و مجموعه شاخص منطقه شامل بوستان جوانمردان ایران، مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس، میدان موج، میدان ساحل، آزادراه تهران- شمال، ورودی منطقه ۲۲ و باغ ملی گیاه‌شناسی برپا شده و از ساعت ۹ تا ۱۷ فعالیت دارند.

️خداوردی ادامه داد: در این ایستگاه‌ها غرفه‌های مختلفی همچون غرفه اطلاع‌رسانی و آموزشی راه‌اندازی شده که توزیع بروشورها و اطلاعات گردشگری تهران و منطقه ۲۲، اجرای مسابقات هنری و ورزشی و بازی نظیر دارت، شطرنج، فوتبال دستی، طناب‌زنی، طناب‌کشی از جمله فعالیت‌های این غرفه‌هاست.

️گفتنی است توزیع بروشورهای گردشگری تهران و نقاط گردشگری منطقه ۲۲، نقشه تهران با مسیریابی‌ مشخص شده، بروشورهای مناسبتی ایام نوروز، بن تهران‌کارت برای استفاده از تخفیف بازدید اماکن گردشگری، تفریحی، فرهنگی و تاریخی تهران و بلیط سینما از دیگر اقدامات ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی منطقه ۲۲ است.

انتهای پیام/

۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 51827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =