نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک ایران؛ ۲۰تا ۲۴ اردیبهشت

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب از شروع نمایشگاه‌های شهرآفتاب در سال ۱۴۰۳ با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک ایران خبر داد.

عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک ایران-تهران با مشارکت تولیدکنندگان فراورده های پلاستیکی، ماشین آلات و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری، تولیدکنندگان مستربچ و کامپاندهای پلیمری از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب برگزار می شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افزود: به منظور کمک به صادرات محصولات صنعت پلیمر کشور،  تولیدکنندگان محصولات نهایی و هیات های تجاری منطقه ای در نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک ایران حضور خواهند داشت و میهمانان ویژه ای از فعالان صنعت پلیمر اوراسیا، کشورهای حوزه CIS و عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان و کشورهای همسایه برای این نمایشگاه دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه فضای اختصاص داده شده برای نمایشگاه پلاستیک بالغ بر ۲۵ هزار مترمربع است، گفت: تمام زیرساخت های اجرایی شهرآفتاب برای برگزاری این نمایشگاه آماده است و تمامی افراد که در حوزه مطالعاتی یا کسب‌وکار مرتبط با صنعت پلاستیک و پتروشیمی فعال هستند، می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند. از جمله این افراد و سازمان‌ها می‌توان به تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی و لاستیکی، سازندگان ماشین‌آلات و ابزارآلات مربوط به این صنایع، سازندگان تجهیزات هوا فضا، صنایع بسته‌بندی و توزیع، صنایع قایق و کشتی و دیگر صنایع مرتبط اشاره کرد.

انتهای پیام/

۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 52562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =