آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری محسوب می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری، نشست شورای معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، جعفری مدیر کل امور خدمات شهری، نجفی مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، حسینی مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، عباس نژاد رئیس دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه، عزیزی مشاور و مدیر دفتر حوزه خدمات شهری، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت پیرامون آسیب شناسی اقدامات این حوزه در اجرای طرح «استقبال از بهار» و اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح «نوماند» برگزار شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این نشست پس از قدردانی از اقدامات تمامی مناطق ۲۲گانه در اجرای طرح استقبال از بهار، گفت: قدردان زحمات و تلاش های یکایک شما در اجرای طرح استقبال از بهار هستیم و انتظار داریم که در سال جدید این مجموعه اقدامات نوآورانه تر و خلاقانه تر از سال گذشته باشد.

وی در ادامه با بیان این که خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت را نصیب ما کرده است و ما باید قدردان این موهبت الهی باشیم، اذعان کرد: با جدیت، پیگیری های مستمر و بازدیدهای میدانی و پایش قدم به قدم از سطح کلیه نواحی به انجام وظایف محوله خود بپردازید.

نظری به برخی از دستاوردهای خوب مدیریت شهری در حوزه خدمات شهری در سال گذشته پرداخت و گفت: طرح جامع فضای سبز شهر تهران، توسعه کمربند فضای سبز شهر تهران، راه اندازی سامانه نهال، ابلاغ فهرست بهای واحد پایه پسماند، اجرای طرح نوماند که با تحقق این طرح قطعا اقدام ماندگاری برای شهر تهران به یادگار خواهد ماند، گسترش بازارهای میادین میوه و تره بار، افتتاح بوستان های متعدد و... از جمله دستاوردهای این  حوزه محسوب می شود.

به گفته نظری رسیدگی ویژه به موضوعات خدمات شهری چون پاکسازی معابرو آراستگی و نظافت شهر تهران؛ اولویت اول معاونت خدمات شهری محسوب می شود.

آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است

در این جلسه نظری بر لزوم نگهداشت فضای سبز و استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز شهر تهران، اعلام سه پروژه اولویت دار و تاثیرگذار در سطح مناطق تا پایان هفته جاری، انجام ارزیابی ها و پایش مستمر پروژه های عمرانی حوزه خدمات شهری در سال جدید، لزوم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص اجرای طرح نوماند و... تاکید کرد.

مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران نیز در جریان این جلسه به موضوعاتی چون وضعیت فضای سبز شهر تهران، لزوم استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز شهر تهران، دستورالعمل آبیاری فضای سبز در مناطق ۲۲گانه، رسیدگی ویژه به پارک‌های جنگلی، واکاوی درختان و... اشاره کرد.

محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند نیز در این جلسه گزارشاتی از میزان پسماند جمع آوری شده از سطح مناطق ۲۲گانه، اقدامات مناطق ۲۲گانه در اجرای طرح نوماند، لزوم جمع آوری زباله گردها در طرح سامان‌بخشی آسیب‌های اجتماعی، آموزش حدود ۳میلیون خانوار در شهر تهران در اجرای طرح نوماند و... مطرح کرد.

گفتنی است در این جلسه گزارشاتی در خصوص چگونگی اجرای طرح استقبال از بهار در سطح شهر تهران و آسیب شناسی و ارزیابی عملکرد مناطق در این طرح، بودجه معاونت خدمات شهری در سال ۱۴۰۳، اعتبارات پروژه های عمرانی حوزه خدمات شهری، کنترل عملکرد و انجام ارزیابی های سه ماهه مناطق در سال جاری و... ارائه شد.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 52834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =