فضای سبز میدان آزادی بازپیرایی شد

به منظور بازپیرایی منظر میدان آزادی، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ ضمن بررسی دقیق فضای سبز مذکور نسبت به بازپیرایی این بخش بر اساس الگوی متقارن اولیه و بازگرداندن این عرصه به شهروندان اقدام کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: طراحی فضای سبز میدان آزادی برگرفته از باغ ایرانی بوده و نیز شکل چمن‌های آن به صورت لانه زنبوری و ۶ ضلعی است که با رویکرد مدیریت شهری در خصوص حفظ میراث فرهنگی و هویت سازی شهری، در خصوص احیای منظر این میدان شاخص پایتخت اقدام می‌شود.

وی افزود: توسعه و بازپیرایی فضای سبز میدان آزادی علاوه بر بالابردن کیفیت سرانه فضای سبز منطقه ۹، سبب طراوت بخشی به محیط شهری و افزایش روحیه شهروندان می شود. در همین راستا معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ایجاد چشم انداز زیبا برای همشهریان و همچنین استفاده بهینه از فضای سبز، زمینه ارتقاء سطح آراستگی و زیبا سازی بیشتر شهر فراهم آورد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: به این منظور و جهت افزایش زیبایی بصری نسبت به بازپیرایی در بلوارها، بوستان‌ها و میادین منطقه ۹ اقدام لازم انجام شده است که عملیات بازپیرایی فضای سبز شامل؛ واکاری درختان و چمن های میدان آزادی و همچنین واکاری درختچه‌ها و حذف علف های هرز بوده که به منظور افزایش کیفیت فضای سبز بوستانها و بلوارها در حال انجام است.                  

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 53120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =