‌ انعقاد تفاهم نامه طرح کاپ در منطقه ۱۳

تفاهم نامه طرح کاهش پسماند(کاپ) به مدت یکسال بین شهرداری منطقه ۱۳ و پلیس راهور منعقد شد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مرتضی رحمان زاده، شهردار این منطقه در خصوص تفاهم نامه طرح کاهش پسماند(کاپ) بین شهرداری منطقه و پلیس راهور گفت: طبق تفاهم نامه این طرح، طرفین ملزم به انجام و رعایت موارد و موضوعات  طرح کاهش پسماند و ارتقای سطح تفکیک پسماند از مبدا و حفظ محیط زیست شهری هستند.
او افزود: با انعقاد این تفاهم نامه، شهرداری منطقه ۱۳ و پلیس راهور منطقه، سطح همکاری را ارتقا می دهند تا به عنوان الگوی مناسب برای سایر نهاد ها و سازمان ها مطرح شوند.
به گفته او ارائه آموزش حضوری تفکیک پسماند از مبدا توسط کارشناسان شهرداری منطقه، اعزام خودرو ویژه برای جمع آوری و دریافت پسماند های خشک در روز های تعیین شده و تحویل مخازن ذخیره سازی موقت پسماند خشک از تعهدات شهرداری منطقه در تفاهم نامه طرح کاپ است.
شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت : همچنین پلیس راهور متعهد شده است، که علاوه بر فراهم نمودن مکان آموزشی  جهت آموزش مدیریت پسماند به کارکنان، اهتمام کامل در خصوص تفکیک پسماند های تر، خشک، الکترونیک و ... در مخازن تحویلی و نقاط مورد نظر داشته و اطلاع رسانی های لازم را در این زمینه انجام دهند.

۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
کد خبر: 1045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =