۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 1271
پول خرد چالش رانندگان تاکسی

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران درباره کمبود پول خرد در بین رانندگان تاکسی توضیحاتی داد.

به گزارش شهر، علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران، با تأکید بر اینکه لازم است مسافران از برنامه‌های الکترونیکی برای پرداخت کرایه استفاده کنند، گفت: تمامی رانندگان تاکسی ملزم هستند که اگر مسافران پول خرد همراه ندارند از آن‌ها بخواهند تا از طریق یکی از برنامه‌های الکترونیکی پرداخت کرایه استفاده کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران افزود: ما در سازمان تاکسیرانی با این مشکل مواجه هستیم که رانندگان ناوگان پول خرد ندارند، زیرا تهیه پول خرد از بانک نیز مشکل شده است.

قنادان ادامه داد: اگر در هر مسیری چه در خطوط تاکسی چه در خطوط بی آر تی مسافر پول خرد نداشته باشد، کرایه دریافتی به سمت بالا رند می‌شود، اما باید تأکید کنم زمانی که سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران برنامه‌های موبایلی برای پرداخت کرایه پیش بینی کرده است، مسافران نیز باید اهتمام ویژه ای به استفاده از این برنامه‌ها داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او با اشاره به اینکه هفته گذشته به شکل ناشناس از تاکسی استفاده کردم، گفت: در زمانی که سوار بر تاکسی بودم، راننده از مسافران خواست تا کرایه را به شکل الکترونیکی پرداخت کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران ادامه داد: اگر ما بخواهیم نرخ کرایه تاکسی در خطوط را رند کنیم، به طور حتم از نرخ مصوب شورای شهر برای افزایش نرخ کرایه خارج می‌شویم و این افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب است.

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 1271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =