تعامل و پیگیری مستمر، سیاست معاونت حمل ونقل و ترافیک در رسیدگی به مشکلات شهروندان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۸۸۸ به درخواست ۱۹۰ شهروند رسیدگی و پاسخگویی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، در نخستین جلسه ارتباط مستقیم سال جاری سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ ، سید مناف هاشمی در این جلسه با بیان اینکه از ۱۹۰ مورد پیام های مطروحه در این جلسه، موضوعات مربوط به حوزه ی تاکسیرانی شامل ایستگاه های تاکسی، افزایش کرایه ها و نوسازی تاکسی ها، اتوبوسرانی،از جمله گلایه مندی شهروندان بیان کرد:  نصب پل های عابر پیاده مکانیزه، اصلاح هندسی و پیوستگی معابر در مناطق ، نصب و نگهداری علائم ترافیکی درصدر دغدغه های شهروندان در حوزه ی حمل و نقل و ترافیک بود که عوامل این گلایه مندی ها بررسی و نتیجه به این سامانه منعکس شده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه گزارشات و درخواست شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸ به عنوان پل ارتباطی مجموعه مدیریت شهری و شهروندان برای مدیران حوزه حمل ونقل و ترافیک حائز اهمیت است گفت:باید روز به روز کیفیت  کارخودمان را برای بهبود ببخشیم،  معتقدم باید تلاش کنیم مشکلات و گله مندی های شهروندان را کاهش دهیم .

هاشمی ادامه داد : متاسفانه با توجه به تحریم های موجود، شرایط اقتصادی کشور طی  سالهای اخیر اتفاقات مثبتی در حوزه ی زیر ساخت و توسعه حمل ونقل عمومی صورت نگرفته به عنوان مثال طی ۷ سال گذشته ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نوسازی نشده است و از سوی دیگر نیمی از تاکسی های پایتخت فرسوده بوده که در صورت تامین منابع نوسازی و جایگزین خواهند شد .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه « تعامل » با سایر دستگاه ها و پیگیری مستمر به عنوان سیاست کلی معاونت حمل نقل و ترافیک در دستور کار است، افزود: معتقدم تنها در سایه تعامل میتوان شرایط و زیر ساخت های لازم را برای ارتقا سطح کیفی زندگی شهروندان و رسیدگی به مطالبات و درخواست هایشان فراهم کرد .

به گفته هاشمی؛ اگر همتی جدی از سوی دولت و شهرداری تهران بصورت مشترک صورت گیرد همراه با منابع نقد و غیر نقد موجود و اعتبارات حاصل از مجتمع های ایستگاهی مترو ، تا پایان سال ۱۲ ایستگاه در خط ۶ و ۷ مترو به بهره برداری خواهد رسید، که در صورت بهره برداری از تمام ایستگاه های خط ۶ و ۷ مترو بیش از ۲ میلیون شهروند تهران از مترو به عنوان یک حمل ونقل پاک استفاده خواهند کرد .
در جلسه ارتباط مستقیم این هفته سامانه ۱۸۸۸ علاوه بر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سایر مدیران ارشد این حوزه نیز برای پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان حضور داشتند.

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 1364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =