احتمال بازگشت تهران به روزهای سخت کرونایی

شهر: در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی از سوی شهروندان تهران به‌روزهای سخت بازمی‌گردد و این یعنی از بین رفتن همه تلاش ها و فداکاری هایی که تا کنون همه دست به دست هم در خدمات رسانی و بهبود شرایط داشته اند.

سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفتگو با شهر،به مدیریت روزهای سخت بحران کرونا اشاره کرد و گفت: پرسنل گمنام سازمان بهشت زهرا(س) از اولین ساعات شیوع بیماری در کشور به تکریم خانواده های داغدار تهرانی به خدمات رسانی با بالاترین سطح رضایتمندی شهروندان پرداخت و البته روزهای سخت و غیر قابل تصوری را پشت سرگذاشتیم . 
او ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌کنیم که با پشتکار و اهتمام نکات بهداشتی را جدی گرفته تا روزهای سخت تهران تکرار نشود.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) اضافه کرد: رعایت نکردن شهروندان یعنی از بین رفتن همه تلاش ها و فداکاری هایی که تا کنون همه دست به دست هم در خدمات رسانی و بهبود شرایط داشته اند بنابراین توصیه همیشگی ما به شهروندان؛ استمرار مداوم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است.
بر اساس این گزارش، در حالیکه همه جهان حتی کشورهای پیشرفته جهان نظیر امریکا و ایتالیا و ...در مدیریت اجساد و عملیات تدفین در کرونا دچار مشکل جدی شده بودند ، بهشت زهرای تهران عملکرد مطلوب قابل دفاعی  از خود ارایه به گونه ای که دکتر زالی فرمانده ستاد کرونای تهران اقدامات این سازمان در کرونا را حماسه ای ملی و فرا ملی توصیف کرده بود.

۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 1412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =