ضدعفونی ۲۰۲۰ دستگاه تاکسی و اتوبوس منطقه۹

معاون حمل و نقل عمومی شهرداری منطقه ۹ از ضدعفونی ۲۰۲۰ دستگاه تاکسی و اتوبوس و ۱۰۲ ایستگاه حمل و نقل عمومی به منظور مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، فرزاد فرهادیان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و ستاد مدیریت بحران شهر تهران در خصوص انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با ویروس کرونا، عملیات توزیع ماسک، دستکش و افشانه ضدعفونی در میان رانندگان اتوبوس و تاکسی انجام شد.
اوافزود: ضدعفونی و گندزدایی ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه ها شامل ۱۰۲ ایستگاه حمل و نقل عمومی، ۱۹۶۰ دستگاه تاکسی و ۶۰ دستگاه اتوبوس توسط معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۹  روزانه و به صورت مستمر در حال انجام است.
معاون حمل و نقل عمومی شهرداری منطقه ۹ افزود: در قالب اجرای این طرح تاکنون  ۱۲۰۰ عدد ژل دست، ۲۵۰۰ عدد ماسک،۴۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در بین رانندگان حمل و نقل عمومی توزیع شده است.
فرهادیان به دیگر اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: جداسازی کابین رانندگان اتوبوس، نصب ۶۰۰ عددکاور در اطراف صندلی رانندگان تاکسی، افزایش شاغل خطوط اتوبوسرانی، ایجاد فاصله بین مسافران با علامت گذاری روی صندلی های اتوبوس به منظور اجرای طرح  فاصله گذاری هوشمند در حال انجام است.  

۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 1432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =