۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 1520

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

بزرگترین پردیس تئاتر تهران افتتاح می شود

امکان تماشای خانوادگی فیلم در سالن سینماهای شهرداری فراهم شد
بزرگترین پردیس تئاتر تهران افتتاح می شود

شهر: بزرگترین پردیس تئاتر تهران به زودی در باغ کتاب گشایش می یابد.

به گزارش خبرنگار شهر، حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به تغییر رویکرد این سازمان در دوران پساکرونا گفت: پیش از شیوع کرونا مجموعه پردیس سینمایی ملت با گشایش چند سالن، تعداد ٩٠٠ صندلی به ظرفیت سینماهای کشور اضافه کرد. 

به گفته او دومین پردیس بزرگ تئاتر تهران نیز در مجموعه باغ کتاب تهران به زودی و با حضور شهردار تهران افتتاح می شود. این پردیس، پس از پردیس خاوران بزرگترین مجموعه تئاتری مدیریت شهری خواهد بود. پردیس تئاتر خاوران بزرگ‌ترین مرکز تئاتر حرفه‌ای ایران است که در جنوب شرقی تهران ساخته شده است. این پردیس در زمینی به مساحت ۲۵ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۶ هزار و ۳۳۰ مترمربع جنب فرهنگسرای خاوران قرار گرفته است. نشانی مجموعه پردیس تئاتر تهران بزرگراه امام علی، اتوبان شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی است. این مجموعه سال ۹۵ با ۶ سالن نمایشی به بهره برداری رسید.

او همچنین از فراهم سازی امکان رزرو سالن های با کمتر از ٤٠ صندلی برای خانواده ها خبر داد و گفت: این شرایط به فراهم شدن پروتکل های بهداشتی کمک بیشتری می کند. اکران فیلم ها با حضور شهروندان از ابتدای تیر در دو مجموعه پردیس سینمایی ملت و کوروش آغاز شده است.

او از تصمیم این سازمان برای ساخت فیلم سینمایی درباره حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: با توجه به چند بعدی بودن شخصیت او ، هنوز تصمیمی درباره ژانر فیلم نگرفته ایم، ولی ابراهیم حاتمی کیا شاید یکی از کارگردانانی باشد که درباره فیلم با او مذاکره می کنیم. 
 

حجت‌الاسلام امرودی همچنین از تولید ۱۴۰ هزار محتوا شامل عکس، فتوکلیپ، کلیپ و نماهنگ توسط این سازمان در روزهای کرونایی خبر داد.

به گفته او تعطیلی باغ کتاب، سینماها، فرهنگسراها و دیگر بخش‌های زیرمجموعه این سازمان خسارات مالی ٧٠ میلیاردتومانی را وارد کرده که درآمد دو و نیم میلیونی یک فرهنگسرا به جای ٧٠٠تا ٨٠٠میلیونی سابق، نمونه ای از آنهاست. 

برای دیدن گزارش تصویری این مراسم اینجا را ببینید.

۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 1520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =