دختران موفق و نخبه منطقه۲ شناسایی و تجلیل می شوند

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و روز دختر، بیش از ده عنوان برنامه فرهنگی،هنری ،ورزشی و علمی ویژه دختران برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، یوسف مزارعی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 با و با اشاره به برگزاری برنامه های روز ملی دختران همزمان با این میلاد فرخنده گفت : نامگذاری روز ملی دختران فرصتی برای جریان سازی فرهنگی و توجه ویژه به موضوع دختران در جامعه و توسعه سلامت اجتماعی دختران است ، بدین منظوربرنامه هایی ویژه دختران پیش بینی و اجرا می شود.
او افزود: شناسایی و تجلیل از دختران موفق محلات ازجمله برنامه های پیش بینی شده است که با هدف زمینه سازی ارزش های متعالی و رشد فرهنگ ایرانی اسلامی، خلاقیت و تقویت حس خود باوری و مشارکت در عرصه های فرهنگی،علمی و اجتماعی اجرا می شود.
معاون شهردار منطقه ۲ به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنری بانوان اشاره کرد و ادامه داد:  کلاس آموزشی و همچنین مسابقات علمی ، ورزشی و هنری از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کوئید ۱۹ ،این برنامه ها به صورت مجازی اجرا می شود.
مزارعی در ادامه ثبت تجربیات و خاطرات خوشایند دختران در دوره کرونا ، اهداء هدیه به دختران بانوان سرپرست خانوار، اهداء جوائز به دختران پرسنل شاغل منطقه در قالب ماه مهربانی را بخش دیگر از برنامه های پیش بینی شده ویژه دختران برشمرد که در سطح محلات برگزار می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ در پایان  از برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت نقش دختر در خانواده از منظر اسلام درمجموعه  شهربانو خبرداد.

۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 1628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =