ادای احترام مسئولین قضائی و مدیران شهری منطقه ۱۸ تهران به ساحت گلزار شهدا

همزمان با فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، مسئولین قضائی و مدیران شهری منطقه ۱۸ تهران در حرکتی ارزشمند با حضور در گلزار شهدای یافت آباد ، نسبت به ساحت مقدس این جاوید مردان دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، طی این اقدام فرهنگی و ارزشمند که با حضور محمد پیر گزی ، معاون دادستان و سرپرست دادسرای شهید مطهری تهران و سید محمد فیاض ، شهردار منطقه به انجام رسید، سنگ مزار مطهر شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین مدافعین حریم آل الله با پخش گل و گلاب غبار روبی و عطر افشانی شد.

محمد پیرگزی معاون دادستان و سرپرست دادسرای شهید مطهری تهران و سید محمد فیاض شهردار منطقه در ادامه به همراه هیأت همراه خویش با خانواده معظم حرم مدافعین حرم شهید مجید قربانخانی نیز دیدار و از مقام شامخ وی تقدیر بعمل آوردند.

پیرگزی معاون دادستان تهران طی سخنان کوتاهی در این دیدار گفت : شهادت برای شهید به گونه ای اتفاق می افتد که ره صدساله را در یک شب طی می کند، اما با این وجود، نسل امروز باید در این مسیر حرکت و کار را برای رضای خدا انجام دهند.

 فیاض شهردار منطقه نیز با اشاره به این نکته که اگر امروز امثال بنده در نهایت آرامش مشغول خدمت رسانی به مردم هستیم، مرهون خون هزاران شهیدی است که تقدیم این آب وخاک شده، اضافه کرد:  تمام ما وظیفه داریم حرمت این جانفشانی ها را حفظ و خانواده های شهدا و ایثارگران را تکریم می کنیم .

فیاض در ادامه افزود:شهدا الفبای مدیریت جهادی رانوشتند و ما بازنده نگاه داشتن یاد این عزیزان و تلاش برای عمران شهر، پیروی خودمان را از تفکرات آنها و مدیریت جهادی نشان خواهیم داد.

۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 1727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =