جلسات هم اندیشی شورا و شهردار تهران هفتگی می شود

شهر: رییس شورای شهر تهران از آغاز جلسات هم اندیشی با حضور شهردار تهران خبر داد و گفت : در این جلسات شهردار تهران درباره پروژه های اولویت محور توضیحات را ارایه می کند.

به گزارش خبرنگار شهر ،محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسات هم اندیشی اعضای شورا با حضور شهردار تهران را آغاز کردیم، گفت : پیش از این هر دو هفته یک بار جلسات با حضور شهردار برگزار می شد که در حال حاضر هر هفته  یک بار شهردار را به جلسات هم اندیشی دعوت می کنیم.

او در تشریح موضوع جلسه هم اندیشی امروز توضیح داد: موضوع جلسه امروز هم اندیشی نیز گزارش شهردار تهران درباره پروژه های اولویت محور شهرداری تهران است که این پروژه ها بر اساس برنامه های اولویت محور و تحقق پذیری است که در شورا با هماهنگی شهرداری به تصویب رسیده بود . 

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر شهردار تهران در هر جلسه ای تعدادی از این پروژه ها را توضیح می دهد و آخرین وضعیت آنها را تشریح می کند، اضافه کرد: در جلسه امروز موضوع زیر گذر گیشا مطرح بود و پل عابر و کنار گذری که هنوز ساخته نشده است . افتتاح پروژه طغرل که آماده است و باید ساختار اجرایی آن چیده شود که به همین دلیل هنوز به بهره برداری نرسیده است، پروژه صبا نیز به دلیل مشکلات حقوقی متوقف است که قرار شد با پیگیری مشکلات حقوقی برطرف شود و پیش از این بخشی از این پروژه به بهره برداری رسیده بود که به دلیل همین مشکلات حقوقی متوقف شد . 

هاشمی درباره انتقادی که در مورد تاخیر در افتتاح پروژه های مترو کرده است، توضیح داد: مصاحبه من بد بازتاب داده شد و علت آن تیتری بود که روزنامه شرق زد که «اگر شهردار بودم»، اصلا چنین موضوعی در این گفتگو نبود در این مصاحبه از من پرسیده شده که آیا علاقمند هستید که شهردار شوید که من پاسخ داده ام که علاقه ای به این کارندارم اما اگر این فرصت به من می شد این کارها را انجام می دادم . 


او توضیح داد: عمدتا گلایه ما دولت بود و این که دولت ها کمک هایش را انجام می داد و بخشی از کمک های پیش بینی شده هم از سوی شهرداری به خوبی پیگیری نشده است.

۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 1759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =