دور جدید پرداخت مطالبات بازنشستگان "همشهری" از سوی صندوق ذخیره کارکنان

در تازه ترین دور پرداخت های بازنشستگان شرکت همشهری، مطالبات متقاضیان تسویه سپرده این شرکت تا اول بهمن ماه 1398 پرداخت شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، محمد قائمی امیری مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره کارکنان در نشست اخیر خود با رسانه های خبری قول مساعدت به حل مشکل تسویه سپرده کارکنان شرکت همشهری را داد و بر این اساس در جدیدترین دور پرداخت های این شرکت، بازنشستگانی که تا ابتدای بهمن ماه سال گذشته درخواست تسویه سپرده خود را به موسسه صندوق ذخیره کارکنان ارائه کرده بودند، سپرده هایشان را دریافت کردند.

پرداخت مطالبات صندوق ذخیره از سوی همشهری از دی ماه سال 1396 با تاخیر مواجه بوده و بالغ بر 2.9 میلیارد تومان از سهم فرد و سازمان کارکنان این شرکت به حساب موسسه واریز نشده است.

در همین راستا و با توجه به اولویت تسویه مطالبات کارکنان سازمان هایی که هر ماه پرداخت های به موقع و منظم دارند، تسویه سپرده کارکنان همشهری از اولویت کار صندوق ذخیره کارکنان خارج شده بود.

این در حالی است که کمک به حل مشکل همشهری و تسویه سپرده آنها همواره از دغدغه های مدیریت موسسه صندوق ذخیره کارکنان بوده و تلاش شده است با تامین منابع مورد نیاز، در دوره های مختلف نسبت به پاسخگویی به درخواست های تسویه این گروه از اعضا اقدام شود.

بنا بر این گزارش علی رغم تاخیر دو سال و نیمه در پرداخت های شرکت همشهری، مطالبات بازنشستگان آن تا پایان شهریورماه 1398 تسویه شده بود که در جدیدترین دور پرداخت ها، تسویه مطالبات آنها به ابتدای بهمن ماه سال گذشته رسید.

تلاش برای تسویه حساب دیگر بازنشستگان و سپرده گذاران همشهری همچنان در دستور کار قرار دارد.

۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 1784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =