تقاطع غیر همسطح فتح-باغستان تا پایان سال آماده بهره برداری می شود

شهر: تقاطع غیر همسطح فتح-باغستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان تا پایان سال ۱۳۹۹ آماده استفاده شهروندان می شود. این پروژه با هدف تسهیل دسترسی به ورودی شهرستان شهریار در بزرگراه فتح در حال آماده سازی و پیشرفت فیزیکی آن تا کنون حدود ۳۰ درصد است.

حسن رحمانی، شهردار منطقه ۲۱ در گفتگو با شهر، گفت: ساخت تقاطع غیر همسطح فتح-باغستان در کیلومتر هشت بزرگراه فتح ورودی به شهرستان باغستان و شهریار از دی ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شده و طبق پیش بینی ها تا پایان سال ۱۳۹۹ آماده بهره برداری خواهد شد.

او با اشاره به پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصدی این پروژه، افزود: مبلغ قرارداد این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است. پروژه ای که طول زیرگذر آن ۷۰۰ متر و عرض آن هشت متر است.

رحمانی طول سرپوشیدگی زیرگذر را ۱۲۰ متر عنوان کرد و ادامه داد: ساخت کنارگذری به طول ۱۵۰ و عرض ۶ متر در بخش شمالی بزرگراه فتح و کنارگذر و دسترسی محلی به طول ۲۵۰ و عرض ۵.۸ متر در ضلع ورودی غربی باغستان از دیگر بخش های این پروژه است.

شهردار منطقه ۲۱ در پایان درباره اهداف پروژه فتح- باغستان، گفت:حذف دوربرگردان ناایمن و غیر مهندسی موجود، کاهش ترافیک و سهولت دسترسی به ورودی شهریار، کاهش طول مسیر سفر در حدود سه کیلومترو ایجاد ارتباط سریعتر شهرستان ها و شهرک های اقماری با ورودی غربی تهران از مهم ترین اهداف این پروژه است.

خبرنگار: علی سی پی

۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 1797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =