بازار روزِ ۲۲۰۰۰ متری شیخ محمدی در منطقه۱۷ آغاز به کار کرد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۷ از آغاز به کار روز بازار گاراژ شیخ محمدی با ۱۰۰ غرفه در اولین پنج شنبه اجرای این طرح با هدف ساماندهی مشاغل و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، حسن قاسمیان معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اینکه در روزهای پایانی اسفند ماه، روز بازارهای خیابان مسجد در محله وصفنارد و گاراژ واقع در خیابان شیخ محمدی به خاطر شیوع کرونا بسته شده بود گفت: هفته نخست تیرماه  پس از پیگیری های صورت گرفته، گاراژ شیخ محمدی را برای ارائه خدمات به شهروندان در قالب روز بازار در محله بلورسازی منطقه ۱۷ آماده کرده ایم.

او افزود : روز بازار خیابان مسجد به خاطر امکانات اندک جمع آوری شد و همه امکانات در مساحت ۲۲ هزار متری گاراژ شیخ محمدی استقرار یافت ، این مجموعه بزرگ با دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی کامل تجهیز شده است ، این روز بازار در روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب فعال خواهد بود و بنرهای اطلاع رسانی برای چگونگی دریافت غرفه ها از روزهای پیش در سطح منطقه اکران شده است.

قاسمیان گفت : با تاکید بر سازمان ساماندهی مشاغل باید این مجموعه‌ها دارای درب خروجی و ورودی مجزا باشد. که ما این مجموعه را طبق شیوه نامه ابلاغی سازمان تجهیز کرده ایم . یکی از عوامل خدمات شهری برای ضد عفونی در مقابل درب ورودی ایستاده است . کانکس مدیریت، سرویس بهداشتی ، آب و دیگر امکانات در این مجموعه مهیا است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اینکه اگر استقبال شهروندان برای استقرار در غرفه ها بالا باشد، شهرداری منطقه۱۷ آمادگی توسعه این مجموعه را دارد ، گفت:  به خاطر وسعت بالای مجموعه گاراژ شیخ محمدی در صورت استقبال شهروندان و صاحبان مشاغل، مدیریت شهری منطقه ۱۷ آمادگی ارائه خدمات به چیزی در حدود ۸۰۰ غرفه را دارد و در صورت استقبال شهروندان و ثبت نام برای حضور در این  روز بازار امکان توسعه و تجهیز این مجموعه توسط اداره ساماندهی مهیا است.

او در پایان تاکید کرد: نکته حائز اهمیت این است که با مشارکت اداره بانوان و دریافت اطلاعات از بانوان سرپرست خانوار، هزینه ای برای استقرار و دریافت غرفه دریافت نخواهد شد.
 

۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 1813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =