تسهیلات ویژه پرداخت عوارض غیر مسکونی و بهای خدمات مدیریت پسماند در منطقه ۱۵

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۱۵ از اجرای تسهیلات ویژه پرداخت عوارض غیر مسکونی و بهای خدمات مدیریت پسماند در منطقه ۱۵ طبق بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، امیدعلی رحیم زاده  با اعلام این خبر گفت:  طبق بند های "الف" و "ب"  ماده سوم مصوبه " بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا " و به منظور حمایت از شهروندان و کسب ‌وکارهای آسیب‌دیده از این بحران، تسهیلات ویژه پرداخت عوارض غیر مسکونی و بهای خدمات مدیریت پسماند تا پایان مرداد ماه سال ۹۹ برای رفاه شهروندان به اجرا در می آید.

به گفته او،  افزایش میزان جایزه خوش حسابی بهای خدمات مدیریت پسماند سال جاری از ۵/۱ % به ۳ % به ازای هر ماه، افزایش میزان جایزه خوش حسابی سال جاری عوارض کسب و پیشه از ۱۰ درصد به ۱۸ درصد از جمله این تسهیلات است.

رحیم زاده اضافه کرد: همچنین کاهش ۱۰ درصدی عوارض کسب و پیشه به عنوان تسهیلات ویژه پرداخت بدهی معوق نیز درصورت  پرداخت بدهی معوق عوارض کسب و پیشه برای شهروندان در نظر گرفته شده است. شهروندان به منظور بهره مندی حداکثری از تسهیلات مذکورمی توانند  تا پایان مرداد به اداره درآمد این معاونت مراجعه کنند.

۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 1820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =