منطقه ۱۵ میزبان جشنواره شادستان تهران

معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه های اداره فرهنگی این معاونت همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و برنامه های اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش شهر به‌نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری با اشاره به اینکه فصل تابستان فرصت مغتنمی برای ارتقای نشاط اجتماعی است افزود : حوزه اجتماعی با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و ضرورت پایبندی به پروتکل های بهداشتی به منظور ارتقای روحیه و نشاط اجتماعی شهروندان قدم های مثبتی برداشته و  ضمن برنامه ریزی در این امر، برای فراغت و نشاط شهروندان در مسیر توسعه و تعالی شهروندی جشنواره شادستان را از ۳ تیر همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)  در فضای مجازی و محور های پرتردد برپا کرده است.

به گفته او، این جشنواره در شهر تهران و در چهار پهنه تا ۳۱ تیر ادامه دارد و منطقه ۱۵ در پهنه چهار میزبان مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ است.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: این جشنواره در محورهای پردتردد منطقه نظیر خیابان ۱۷ شهریور خیابان جهانگرد و خیابان سید جوادی آستان مقدس  سیده ملک خاتون در ناحیه یک، خیابان خاوران خیابان هانی در ناحیه دو، خیابان شهید ابراهیمی جنب بوستان امیرکبیر در ناحیه سه، مشیریه خیابان سازمان آب در ناحیه چهار، خیابان ۱۵ متری اول تا چهارم در ناحیه پنج، خیابان شیرازی در ناحیه شش و فاز ۲ خاورشهر در ناحیه هشت میزبان شهروندان است.

مختاری در ادامه به تشریح برنامه های این جشنواره پرداخت و افزود : اجرای مدیحه سرایی، تواشیح، موسیقی، مسابقه و بازی، استندآپ کمدی، تئاتر خیابانی، پرفورمنس، تقدیر از خانواده های معظم شهدا، سادات، شهدای سلامت، فرهیختگان، برگزاری مسابقات خوشنویسی، داستان کوتاه، شعر و همچنین دعوت از خوشنویسان و سایر هنرمندان برای کتابت قرآن و احادیث و روایات از جمله این برنامه است.

او اضافه کرد: اختصاص یک دستگاه خودرو کفی برای اجرای نمایش، تجلیل و اکرام آزادگان در بخش های مسابقه خاطره نویسی یا داستان نویسی با موضوع ایثار و مقاومت و همچنین دعوت از آزادگان منطقه با عنوان مسابقه اجر صبر، ویژه برنامه قاب خاطره با موضوع تبلیغات و فراخوان مسابقه عکس از فضاهای شهر به ویژه در مواجهه با موضوع کرونا به صورت آماتور با استفاده از تلفن های همراه شخصی از دیگر برنامه های این جشنواره است.

۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 1860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =