حمایت همه جانبه مدیریت منطقه2 از آغاز عملیات احداث خط 10مترو

شهردار منطقه 2 همزمان با روز سه شنبه بدون خودرو از حمایت همه جانبه مدیریت شهری منطقه ازتوسعه خطوط مترو وحمل و نقل عمومی در منطقه خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، رسول کشت پور، شهردار منطقه2 در سه شنبه بدون خودرو این هفته در نشستی با مدیران اجرایی خط 6و7 مترو تهران  که به منظور بررسی مسائل پیرامون تسریع در راه اندازی و توسعه این خطوط در منطقه ، از حمایت همه جانبه مدیریت این منطقه در توسعه حمل و نقل عمومی و همچنین  تسریع آغاز به کار عملیات احداث خط 10 مترو خبرداد
او دراین دیدار با اهتمام جدی مدیریت منطقه درتوسعه حمل ونقل عمومی  افزود:حمل و نقل عمومی رابطه مستقیمی با دیگر چالش های شهری از جمله ترافیک و آلودگی هوا دارد و برهمین اساس بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی از رویکردهای مدیریت  منطقه است.
کشت پور افزود: در حال حاضر تعدادی از ایستگاه های  خط  شش و هفت مترو واقع شده است که در صورت تکمیل این ایستگاه ها پیش بینی می شود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت منطقه را در زیر زمین پوشش دهد و همین امر می تواند در کاهش  سفرهای درون شهری  و در نهایت ترافیک تاثیرگذار باشد.
شهردار منطقه2 در پایان از خدمات و تلاش مستمر مدیران اجرایی خطوط 6و 7 مترو در پیشبرد اهداف مدیریت شهری در حوزه حمل ونقل عمومی تقدیرکرد.

۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 1866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =