تاکید کلهری بر حفظ حقوق شهروندی و اموال عمومی

محمود کلهری شهردار منطقه۱۷ در دیدار با مسئولین قضایی تلاش دستگاه اجرایی و حمایت بیش از پیش دستگاه قضا برای عدم تضییع حقوق شهروندی و حفظ حقوق بیت المال را از اولویت های مدیریت شهری و دستگاه قضایی خواند.

به گزارش شهر به‌نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، همزمان با هفته قوه قضائیه، محمودکلهری شهردار منطقه۱۷ به همراه مدیران شهری با حسن‌زاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۷ تهران دیدار و گفت و گو کرد.

او در این نشست خواستار همکاری همه جانبه قوه قضاییه با شهرداری در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی و حفظ حقوق بیت المال شد.کلهری در این دیدار با اشاره به اقدامات حمایتی مدیریت شهری منطقه۱۷ در حوزه های اجتماعی همچون حمایت کودکان کار و بیمارستان ضیائیان در دوران شیوع کرونا گفت: مدیریت شهری منطقه۱۷ در دوران کرونا برای جلوگیری از شیوع این بیماری در میان شهروندان به طور مستمر با اهدا ماسک و اقلام بهداشتی به بیمارستان ضیائیان و حمایت گروه‌های مردم نهاد در راستای ضدعفونی شهر اقداماتی صورت داده است.

حسن زاده نیز ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری منطقه۱۷ در صیانت اموال عمومی و شهروندی خواستار ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه را داشت.او گفت: حوزه مسئولیت شهرداری ها وسیع بوده و در هر گوشه از شهر آثار و نشانه ای از شهرداری دیده می شود که به تبع آن انتظارات مردم نیز ازاین نهاد بیشتر است.

او افزود: سعی شده در پروژه هایی که در راستای پیشرفت و توسعه شهر باشد نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشیم تا پیشرفت و توسعه شهر شتاب گیرد. 

کلهری پس از دیدار با حسن زاده با حضور در مجتمع حل اختلاف ۱۷ با ریاست این مجتمع دیدار و گفت وگو کرد.
 

۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 1868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =