تصویب چندین مصوبه عمران شهری در بزرگترین منطقه پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار تهران گفت: در چهارمین دور از بازدیدهای میدانی شهردار منطقه چهار، رسیدگی به مسائل و مشکلات محله شیان، لویزان و شهرک ولیعصر(عج) در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، " محمد خادمی" با اعلام این خبر و با بیان اینکه شناسایی و رسیدگی ویژه به مشکلات محلات در اولویت اقدامات سالجاری قرار دارد، گفت: تامین نیازهای ضروری محلات و کاهش دغدغه های شهروندان در راستای افزایش امکانات خدماتی، رفاهی و اجتماعی، از جمله مواردی است که در جریان بازدیدهای میدانی در اولویت قرار می گیرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه چهار افزود: در این بازدید مقرر شد مشکلات از طریق معاونت های فنی و عمرانی، خدمات شهری و اجرایی منطقه ساماندهی و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی و زمین اسکیت، احداث سرویس بهداشتی و آبخوری بوستان شیان، ساماندهی سگ های ولگرد و ... پیگیری و اجرایی شود.
خادمی درادامه گفت: همچنین استعلام زمین جهت احداث ایستگاه آتش نشانی از سازمان آتش نشانی، بررسی و استعلام زمین جنب مجتمع نان و بررسی طرح تفصیلی فضای مجاور زمین اسکیت از موارد عنوان شده در این بازدید بود که می بایست در بازه زمانی یک هفته بررسی و اجرایی شود.  
گفتنی است دراین بازدید ۲ ساعته شهردار منطقه چهار، معاونان، مدیران و شهردار ناحیه ۳  به همراه دبیر ستاد راهبری منطقه وشورایاران محله شیان ولویزان حضور داشته و ۱۳ مصوبه عمرانی، خدمات شهری، اجتماعی و شهرسازی تصویب و در دستور کار قرار گرفت.

۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 1869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =