پژمانفر: 
شفاف سازی اقدامات و عملکردهای مسئولین یک امر ضروری است

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: پویش نقد و امر به معروف و نهی از منکر مسئولان باید تبدیل به یک فرهنگ در کشور شود.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن حضور در کمپین «از ما شروع کنید» که از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شده، گفت: در فضایی که روزانه هزاران خبر در رسانه‌ها و میان افکار عمومی منتشر می‌شود و همچنین ابهاماتی که ممکن است در چنین فضایی ایجاد شود، شفاف سازی اقدامات و عملکردها مسئولین یک امر ضروری است.

وی افزود: برای بسیاری سخت است تا عملکردشان در منظر و قضاوت عمومی قرار گیرد و به نظر من باید در بحث نقد و امر به معروف مسئولان تعدادی می‌بایست خط شکن باشند.

نماینده مردم مشهد گفت: پویش نقد و امر به معروف و نهی از منکر مسئولان می‌بایست تبدیل به یک فرهنگ در کشور شود تا مسائل اجتماعی، رفتارها و عملکردها مسئولین در فضای کاملا شفاف در منظر مردم قرار گیرد. به هر حال می‌توان امیدوار بود با چنین اقداماتی، نقد و قضاوت عملکردها از سوی مردم به یک فرهنگ اجرایی تبدیل شود.

پژمانفر اظهار کرد: پویش امر به معروف و نقد مسولان یک اقدام خوبی است که بنده در مجلس هم شخصا در این راستا اقداماتی انجام دادم. از لحاظ قانونی هرچند تکلیف نیست نمایندگان دارایی‌های خود را اعلام کنند، ولی من دارائی هایم را اعلام کردم و از هیات رئیسه هم درخواست کردم تمام اقدامات بنده در مجلس شامل مسافرت ها، طرح ها، رای‌های بنده و ... در منظر عمومی قرار گیرد.

وی در پایان گفت: مسئولان باید از چنین پویش‌های مردمی استقبال کنند؛ چراکه می‌توانند ثمرات خیلی خوبی برای کشور و مردم داشته باشد. از طرف خودم آقایان حسینعلی حاج دلیگانی را به این پویش دعوت می‌کنم.

۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۵
کد خبر: 187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =