مبنای بازآفرینی راه آهن تهران-تبریز یک طرح فاخر است

شهر: طرح انتخاب شده برای بازآفرینی طبقه فوقانی تونل ریلی راه آهن تهران-تبریز به عنوان یک فضای بی دفاع شهری، یک طرح فاخر و برگزیده مسابقات بین المللی است.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی سه شنبه- ۱۰ تیر-در آیین «امضای تفاهم نامه شرکت راه آهن با شهرداری تهران درخصوص بهره برداری مناسب از طبقه فوقانی تونل راه آهن تهران-تبریز در مناطق ۱۷ و ۱۸ شهر تهران»، گفت: همه حضار در برنامه‌ای شرکت کرده‌اند که بوی پیشرفت، سازندگی، تعامل، هم افزایی و حیات دارد. در دنیایی واقع شده‌ایم که به ذات با پیشرفت ایران مخالف هستند و تمامی مخالفت‌ها برای جلوگیری از پیشرفت این کشور است.  
او درباره تفاهم نامه بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران، گفت: این اتفاق از جمله اقداماتی است که توسعه اجتماعی و اقتصادی را برای مناطق جنوبی تهران یعنی ۱۷ و ۱۸ فراهم می‌کند.
وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه شهرداران این دو منطقه باید روان سازی برای اجرا و عملیاتی شدن این طرح را انجام دهند، افزود: طرح انتخاب شده برای بازآفرینی این فضای بی دفاع شهری، یک طرح فاخر است که در مسابقه بین المللی تعیین و تکلیف شده است.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 1881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =