راه‌اندازی مرکز جدید بهداشتی و درمانی شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهرسالم از راه‌اندازی مرکز بهداشتی و درمانی جدید در منطقه ۹ تا پایان تیر در پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر، حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران درباره راه‌اندازی مرکز جدید بهداشتی و درمانی توسط شهرداری تهران گفت: به زودی در منطقه ۹ پایتخت، نوزدهمین مرکز بهداشتی و درمانی احتمالا تا قبل از پایان ماه‌جاری با حضور پیروز حناچی و برخی از مدیران شهرداری شورای شهر به بهره‌داری می‌رسد.

او افزود:‌در این مرکز خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی به شهروندان ارائه می‌شود و در حال حاضر ۱۸ مرکز بهداشتی و درمانی شهرداری در تهران وجود دارد که برنامه‌هایی جهت توسعه و افزایش هر چه بیشتر این مراکز داریم.

مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران با بیان اینکه پنج پایگاه اورژانس نیز توسط شرکت شهرسالم راه‌اندازی شده و فعال است، ‌گفت: مرکز جامع سلامت روان نیز به زودی در خیابان ستارخان به بهره‌برداری می‌رسد.

چوبینه در پاسخ به این پرسش که هزینه راه‌اندازی یک مرکز بهداشتی و درمانی برای شهرداری تهران چقدر است، ‌گفت:‌در اکثر مواقع ساختمان مرکز درمانی از طریق سازمان املاک شهرداری تأمین می‌شود و به صورت اجاره‌ای است ولی تهیه تجهیزات و تأمین دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف حداقل ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 او درپاسخ به این پرسش فارس که آیا قرارداد جدیدی با پزشکان جهت همکاری در مراکز درمانی و بهداشتی بسته اید؟ گفت: بله، هر پزشکی که درخواست همکاری با شهرداری تهران داشته باشد، پس از بررسی و ارزیابی فعالیت آنها جهت همکاری اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و قطعا برای مرکز بهداشتی درمانی منطقه ۹ قراردادهای جدید با پزشکان منعقد خواهیم کرد.

۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 1890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =