عرضه محصولات هنری بانوان سرپرست خانوار در شهربانوی بوستان ولایت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از برپایی غرفه های عرضه محصولات دستی و حجاب و عفاف در مجموعه شهربانوی بوستان ولایت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محسن فریدی حمایت از زنان سرپرست خانوار و نیز دختران هنرمند و توانمند را از اهم برنامه های اجرایی این حوزه اعلام کرد و گفت: به همین منظور نمایشگاهی از آثار و محصولات صنایع دستی، هنری، حجاب و عفاف، کارگاه طراحی لباس  و ساخت زیور آلات وکیف های دست دوز در مجموعه شهر بانو برپا شده است.

به گفته فریدی، ایجاد چنین نمایشگاه هایی زمینه ای برای شناسایی توانمندی ها و قابلیت های دختران و بانوان و حمایت از آنان، محسوب می شود و درهمین راستا نیز، اداره اموربانوان این حوزه ضمن تدارک برنامه های هنری، آموزشی، فراغتی و فرهنگی ویژه بانوان در طول سال، به فعال سازی زیرساخت های موجود در منطقه همچون مجموعه شهربانو به عنوان پتانسیل و فضایی برای راه اندازی نمایشگاه های مختلف در طول سال باهدف بهره مندی عموم بانوان، دختران و سرپرستان خانوار می پردازد.

براساس این گزارش این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی و توزیع ماسک و دستکش بین بازدید کنندگان تا پایان دهه کرامت در حال برگزاری است.

این گزارش می افزاید: همزمان با دهه کرامت نمایشگاه هنرهای دستی زنان و دختران هنرمند ناحیه ۵ نیز در ساختمان شهرداری این ناحیه میزبان شهروندان است.

۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 1902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =