آغاز به کار "مدرسه تابستانی تهران" در منطقه ۲۱

تابستان ۹۹ فرا رسید و به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، آموزش‌های فرهنگی-هنری در قالب "مدرسه تابستانی تهران" از شنبه هفتم تیر ماه به مدت پنج هفته در منطقه ۲۱ آغاز به کار کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی دانش آموزان و نوجوانان و همچنین نیاز این رده سنی به دریافت آموزش‌های فرهنگی و هنری، ایده ارائه آموزش‌های آنلاین فرهنگی و هنری به صورت رایگان برای نوجوانان شکل گرفت.

او ادامه داد: در جریان برگزاری این دوره‌ها، ویدیوهای آموزشی شامل بازیگری تئاتر، انیمیشن، گویندگی و اجرا، موسیقی، طنز، داستان‌نویسی، قرآن و فیلمسازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته که در مجموع حدود ۶۰جلسه ویدیوی آموزشی از روز شنبه هفتم تیر ماه به مدت پنج هفته ارائه خواهد شد.

معینی کربکندی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت آموزش مفاهیم شهروندی، پیش‌بینی شده تا دوره های آموزشی در این خصوص در مدرسه تابستانی برگزار شود و امیدواریم اجرای این طرح علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، گام کوچک اما موثری در برخورداری آنها از آموزش های تخصصی و کاربردی لازم باشد.

 علاوه بر وبسایت مدرسه تابستانی به نشانی www.tabestani۹۹.ir، در صفحات مدرسه تابستانی در اینستاگرام، تلگرام و آپارات با شناسه tabestani۹۹ نیز امکان دنبال کردن و شرکت در دوره های آموزشی مذکور وجود دارد.

۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 1917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =