بیش از ۱۰ هزار تن خاک و نخاله تخلفی از منطقه چهار جمع آوری شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از  جمع آوری و پاکسازی حدود ۱۰۸۰۰ تن خاک و نخاله تخلفی از بزرگراه ها و معابر سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر افزود: با توجه به عبور حدود ۴۰۰۰ دستگاه کامیون از بزرگراه های سطح منطقه و با عنایت به حجم بالای خاک و نخاله تخلفی حاصل از تخلیه غیر مجاز خودروهای مذکور طی گشت زنی های شبانه و روزانه با حجم بالایی از خاک و نخاله روبرو هستیم.
او افزود: بر همین اساس اداره خدمات شهری منطقه چهار با همت عوامل اجرایی منطقه و خودروهای سنگین اقدام به جمع آوری شبانه روزی موارد مشاهده شده در منطقه کرده که حجم آنها در ۳ ماهه سال ۹۹ بالغ بر ۱۰۸۰۰ تن است.
فرخی افزود: نخاله های شهری از مجموعه مواردی است که علاوه بر نقض حقوق شهروندی، سلامت روان و زیبایی شهر را دچار اخلال کرده و موجب آسیب‌رسانی به شهر و تهدید سلامت اجتماعی می‌شود و معضلات و مشکلات عدیده‌ای را پدید می آورد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه چهار در پایان گفت: گشت و کنترل مستمر در منطقه به منظور جلوگیری از اقدامات مشابه به صورت مستمر و پیوسته انجام و در دست پیگیری است و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده  چنین مواردی با سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ تماس بگیرند و مشکل خود را مطرح سازند.

۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 1921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =