از دختران نخبه و موفق محلات مرکزی شهر تقدیر شد

صبح امروز از سوی شهرداری منطقه ۱۱ به مناسبت دهه کرامت از دختران نخبه و موفق محله های مرکزی شهر تهران در عرصه های علمی، ورزشی و هنری طی مراسمی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، همزمان با ایام دهه کرامت و گرامیداشت مقام دختران، طی مراسمی از دختران موفق و نخبه منطقه در عرصه های بین المللی رشته های ریاضیات، مسابقات جهانی کاراته و مقام آور برتر جهانی در عرصه هنری طراحی مد و پوشش ایرانی اسلامی  با حضور معاون امور اجتماعی وفرهنگی منطقه تجلیل شد.

محمد جواد رشیدی معاون امور اجتماعی وفرهنگی ضمن شادباش به دختران وگرامیداشت دهه کرامت، خودباوری، عزت نفس و موفقیت های ارزشمند این عزیزان در عرصه های علمی و هنری را تحسین کرد و ضمن تشریح نقش به سزای دختران در انجام مسئولیت های اجتماعی در راستای حل مشکلات، دغدغه ها و مسائل شهری درخصوص ارائه راهکار های اجرایی برای همکاری دختران در فعالیت های مدیریت شهری با مخاطبین به بحث و تبادل نظر پرداخت.

همچنین در این مراسم از دختران فعال ۹ ساله محلات که در پویش سراسری "ماه مهربانی " مقارن با ایام ماه مبارک رمضان، اولین تجربه روزه داری خود را با انجام  فعالیت های نوآورانه و خلاقانه در قالب  عکس، کلیپ، اینفوگرافی، خاطره نویسی، قصه گویی و... با رویکرد ارتقاء مسئولیت پذیری اجتماعی دختران، افزایش روحیه همدلی  و مشارکت در میان اعضاء خانواده و... در فضای مجازی ارسال نمودند، با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل و قدردانی شد.

۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
کد خبر: 1930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =