«شهرنامه» و «بی رودروایسی» حلقه های جدید ارتباطی میان شهروند و مدیریت شهری

غلامحسین محمدی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با حضور در منطقه۱۷ و در جمع نخبگان و فرهیختگان این خطه از شهر، از اقدامات نوآورانه روابط عمومی منطقه با عنوان «شهرنامه» و «بی رودروایسی» رونمایی و بر ادامه روند خلاقیت و ابتکار در تعامل و ارتباط با شهروندان تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، روز گذشته (سه شنبه ۱۰تیرماه) و در جریان نشست تعاملی و ارتباطی با نخبگان محلی، از اقدامات نوآورانه روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷ در قالب شهر ارتباطی رونمایی شد. 
غلامحسین محمدی، مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با ابراز خرسندی از اجرای این اقدامات گفت: مدیریت شهری منطقه۱۷ همواره نوآور و خلاق بوده و ابتکارات مختلفی را در حوزه های متنوع عرضه کرده و همین امر سبب شده تا با تحولی خوب به رتبه سوم در شهر ارتباطی برسد. 
محمدی با تاکید بر ادامه روند خلاقیت گفت: همواره بر تعامل و ارتباط میان شهروند و مدیریت شهری تاکید شده و طراحی و انتشار برنامه تعاملی «بی رودروایسی» و نشریه الکترونیکی و چندرسانه ای «شهرنامه» نشان از توجه مدیریت شهری منطقه و خلاقیت روابط عمومی در عرصه ارتباطی دارد که جای تقدیر دارد.

سمیرا حسن، مدیر روابط عمومی این منطقه نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته گفت: «شهرنامه» نخستین هفته نامه موضوعی، الکترونیکی و بارکددار شهرداری تهران است که از نیمه دوم خردادماه پا به عرصه حیات گذاشته و هر هفته با موضوعی جدید و با بهره مندی از تکنولوژی و فناوری روز به تسهیل ارتباط میان شهر و شهروند می پردازد.
مدیر روابط عمومی منطقه۱۷ با اشاره به ظرفیت و توانایی همکاران گفت: «بی رودروایسی» برنامه ای تعاملی ست که با مشارکت و بهره مندی از توانایی و ظرفیت همکاران حوزه های مختلف تهیه شده و با تکیه بر توان شهروند خبرنگاران، به پوشش مسائل و مشکلات شهری پرداخته و راه را برای بهره گیری از نظر شهروندان و پیشنهادات گروه های مرجع و نخبگان هموار می کند. 
گفتنی ست این دو برنامه تعاملی در مسیرهای اطلاع رسانی و ارتباطی شهرداری منطقه ۱۷ به نشانی  khesht۱۷ در تمامی شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها قابل دسترس خواهد بود.
 

۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 1936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =