۳۵ نانوائی منطقه ۱۳ ، دوستدار محیط زیست

منطقه ۱۳ پیشرو در اجرای طرح نانوایی های دوستدار محیط زیست بوده و این طرح در حال حاضر وارد فاز دوم اجرایی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، صالح زاده، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در جلسه هماهنگی اجرای طرح نانوایی های دوستدار محیط زیست در منطقه ۱۳ گفت : در مرحله اول این طرح در ۱۲ نانوائی و هر محله یک نانوایی اجرا و اکنون در این مرحله،کیسه های پارچه ای در همه نانوائی های نواحی چهارگانه منطقه ۱۳ توزیع می شود.

او افزود: فاز اول طرح نانوایی‌های دوستدار محیط‌زیست، با برگزاری جلسات توجیهی، آموزش، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و... در سال گذشته اجرا و فاز دوم هم اخیراً در هفته محیط‌زیست با ارزیابی فاز اول آغاز شده‌است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳  با بیان اینکه در فاز دوم طرح ، کلیه ۳۵ نانوایی منطقه  تحت پوشش قرار گرفته و کیسه های پارچه ای میان آن ها توزیع می شود افزود:   آموزشگران ما با حضور درنانوایی‌ها ، ضمن ارائه  آموزش‌های لازم به شهروندان ، آنها  را برای استفاده از کیسه پارچه‌ای ترغیب  کرده  تا به  حفظ محیط‌زیست‌ کمک کنند.

او گفت : در  تهیه و توزیع کیسه‌های پارچه‌ای از  ظرفیت «خیّران محیط‌زیستی» و بانوان سرپرست خانوار  بهره گیری می شود  .

جلسه ای با موضوع هماهنگی اجرای فاز دوم طرح نانوائی دوستدار محیط زیست با حضور معاونین خدمات شهری و محیط زیست ، اجتماعی و فرهنگی ، شهرداران نواحی ، رئیس اداره محیط زیست منطقه و شورایاران و مدیران محلات برگزار شد

۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
کد خبر: 1949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =