رفع مزاحمت واحدهای غیر مجاز خرید و فروش خودرو در شهرک سهیل

واحدهای غیر مجاز خرید و فروش خودرو در شهرک سهیل براساس رأی کمیسیون بند ۲۰ ملزم به تعطیلی شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سعید صالح محمود رباطی،  معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به مزاحمت ها و مخاطرات زیست محیطی ناشی از فعالیت واحدهای غیرمجاز خرید و فروش خودرو در خیابان سهیل شمالی واقع در شهرک سهیل بیان کرد: در همین راستا رأی کمیسیون بند ۲۰ مبنی بر توقف فعالیت و تعطیلی واحدهای متخلف در این معبر صادر شد.

او خاطرنشان کرد: پس از اتمام مهلت تعیین شده درصورتی که این واحدها فعالیت خود را متوقف نکنند براساس قانون ملزم به  پلمپ خواهند شد.

رباطی در بخش دیگری از صدور رأی تعطیلی و تمهیدات برای ۳۰  کارواش فعال در محدوده منطقه خبر داد و افزود: تعدادی از این کارواش ها به دلیل داشتن آلایندگی  و ایجاد مزاحت در نقاط مسکونی مشمول رأی بند ۲۰ مبنی بر تعطیلی شده اند.

همچنین کارواش هایی که شرایط لازم از جمله گرفتن تأییدیه آب و فاضلاب و محیط زیست را برای فعالیت رعایت نکرده اند رأی تمهیدات دریافت کرده اند.

به گفته این مسئول این کارواش ها در معابری همچون خیابان های میعاد شمالی، شهید ورامینی، ورزش، مهران، شهید حقی، گلریزان، ماهان، بزرگراه شهید کاظمی و ... فعالیت می کنند.

۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 1989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =